مشاوره نظام وظیفه

کامل ترین منبع برای مشکلات سربازی و روانشناسی

مشاوره نظام وظیفه

کامل ترین منبع برای مشکلات سربازی و روانشناسی

مراحل معافیت موارد خاص خدمت سربازی

مراحل معافیت موارد خاص خدمت سربازی

مراحل معافیت موارد خاص,مشاوره معافیت موارد خاص,مشاوره معافیت
 

 

مراحل معافیت موارد خاص

مراحل معافیت موارد خاص موضوع حائز اهمیتی است و این روزها کمتر کسی اطلاعات جامع و کاملی در این باره دارد . با توجه به ترس مشمولان به خدمت سربازی به علت طولانی بودن مدت خدمت ، دوری از محل زندگی و خانواده به دنبال روش هایی هستند که از خدمت سربازی خود معاف شوند و یا بتوانند مدت سربازی خود را کاهش دهند . اما متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی راجع به مراحل معافیت موارد خاصدر این خصوص موفق نخواهند شد .

منظور از مراحل معافیت موارد خاص چیست ؟

بسیاری از افراد سوال می پرسند که براساس برخی از معافیت ها، آیا روش های عادی دیگری برای نیز وجود دارد که سرباز مورد نظر که مشمول خدمت است معافیت خود را از سازمان نظام وظیفه و مدیریت نیروی انسانی کل کشور طبق مراحل معافیت موارد خاص دریافت نمایند؟

در برخی از موارد این اتفاق رخ خواهد داد و نوع و دسته بندی این معافیت ها به صورت موارد خاص در نظر گرفته می شود و همین طور که از نامش هم مشخص است شاید تعداد بسیار کمی از افراد بتوانند این شرایط را برای معاف شدن از خدمت داشته باشند و نیاز به بررسی های جدی تر برای این نوع از معافی ها وجود دارد که مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه دانش اطلاعات دقیق و به روزی که طبق قوانین و مقررات سازمان نظام وظیفه  و مراحل معافیت موارد خاصکل کشور می باشد در اختیار شما عزیزان قرار میدهد .


بیشتر بخوانید: معافیت موارد خاص سربازی شامل چه کسانی می شود


انواع معافیت های موارد خاص سازمان نظام وظیفه عمومی

دسته بندی های معافیت از خدمت به شرح زیر می باشد :

همچنین کمتر کسی از مراحل معافیت موارد خاص آگاهی لازم را دارد از این رو مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه دانش خدمات مشاوره معافیت موارد خاص را نیز از جمله خدمات مشاوره معافیت سربازی خود قرار داده است .


بیشتر بخوانید: راهنمای دریافت معافیت موارد خاص – مشاوره نظام وظیفه



برای مشاوره در زمینه مراحل معافیت موارد خاص

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنیآویژه دانشتماس بگیرید 


معافیت پزشکی سازمان نظام وظیفه

مشمولین خدمت مقدس سربازی با استفاده از بهترین مشاورین و به روز ترین اطلاعات در مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه دانش می توانند اطلاعات کافی در خصوص مراحل معافیت موارد خاص ، شرایط معافیت پزشکی ، مدارک معافیت پزشکی و نحوه گرفتن معافیت پزشکی ازجلمه معافیت بیماری های شکم و دستگاه گوارش ، بیماری های ریه و قفسه صدری  و … را کسب کنند .


بیشتر بخوانید: جزئیات معافیت موارد خاص خدمت سربازی


معافیت تحصیلی سازمان نظام وظیفه

یکی از راه های به تاخیر انداختن خدمت سربازی طبق ضوابط و مقررات معافیت موارد خاص، معافیت تحصیلی است که به شرح موارد زیر است :

باتوجه به اینکه شرایط معافیت تحصیلی در رابطه با مراحل معافیت موارد خاص در مقاطع مختلف ، سنوات مجاز و مدارک مورد نیاز معافیت موضوع حائز اهمیتی است افرادی که اطلاعات صحیح و دقیقی در این باره داشته باشند نیز بسیار محدود هستند. برای پاسخ گویی به این نیاز مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه اقدام به ارائه خدمات مشاوره معافیت تحصیلی به مشمولین خدمت سربازی نموده است .

مراحل معافیت موارد خاص,مشاوره معافیت موارد خاص,مشاوره معافیت


بیشتر بخوانید: مدارک مورد نیاز معافیت موارد خاص سربازی – مشاوره نظام وظیفه


معافیت کفالت سازمان نظام وظیفه

در معافیت کفالت طبق مراحل معافیت موارد خاص که انواع مختلفی دارد ابتدا باید شرایط احراز انواع معافیت کفالت بررسی شود .
احراز سه شرط ذیل برای کلیه متقاضیان معافیت کفالت الزامی است :

  • فرد به سن مشمولیت رسیده باشد
  • فرد فاقد غیبت باشد
  • یگانه مراقب و نگهدارنده شخص مکفول باشد

مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه اطلاعات دقیق در زمینه شرایط احراز کلی انواع معافیت کفالت ، مدارک مورد نیاز برای انواع کفالت و مراحل معافیت موارد خاص را از مراجع معتبر و قانونی سازمان نظام وظیفه دریافت می کند و وظیفه خود می داند که آنها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

مراحل معافیت موارد خاص,مشاوره معافیت موارد خاص,مشاوره معافیت


بیشتر بخوانید: چه کسانی می توانند معافیت موارد خاص سربازی بگیرند


معافیت ایثارگران سازمان نظام وظیفه

معافیت ایثارگران طبق مراحل معافیت موارد خاص انواع مختلفی دارد که ابتدا باید شرایط احراز انواع معافیت ایثارگران بررسی شود .
انواع معافیت برای کلیه متقاضیان معافیت ایثارگران شامل :

  • معافیت فرزندان شهداء و جاویدالاثران
  • معافیت یکی از برادران شهداء ، جاویدالاثران ، آزادگان و جانبازان در صورتی که فاقد فرزند ذکور هستند
  • معافیت فرزندان ایثارگران و نحوه جمع نمودن امتیازات جانبازی و ایثارگری برای معافیت
  • معافیت جانباز 10 درصد و بالاتر
  • معافیت فرزند خوانده قانونی جانبازان
  • معافیت مشمولانی که با بانوان جانباز 25 درصد و بالاتر ازدواج کنند

مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه اطلاعات دقیق در زمینه شرایط احراز کلی انواع معافیت ایثارگران ، مدارک مورد نیاز برای انواع ایثارگری ، روند رسیدگی به درخواست معافیت ایثارگران و مراحل معافیت موارد خاص را از مراجع معتبر و قانونی سازمان نظام وظیفه دریافت می کند و وظیفه خود می داند که آنها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

پس شما عزیزان می توانید اطلاعات مرتبط با مراحل معافیت موارد خاص را با ارتباط با مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه به سهولت دریافت کنید . از جمله مزیت های مشورت با مشاوران متخصص در زمینه مراحل معافیت موارد خاص خدمت سربازی این است که با بیان شرایط منحصر به فرد خود ، راه حل هایی مخصوص خود دریافت خواهید کرد و هیچ گونه ابهامی برای شما باقی نمی ماند . مشاوران متخصص ما در مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش در زمینه معافیت خدمت سربازی می توانند بهترین پاسخ ها را در کوتاه ترین زمان ممکن در زمینه مراحل معافیت موارد خاص ، مزایا و معایب معافیت و … در اختیار شما قرار دهند .


برای مشاوره در زمینه مراحل معافیت موارد خاص

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنیآویژه دانشتماس بگیرید 


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه :

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.