مشاوره نظام وظیفه

کامل ترین منبع برای مشکلات سربازی و روانشناسی

مشاوره نظام وظیفه

کامل ترین منبع برای مشکلات سربازی و روانشناسی

اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت – مشاوره نظام وظیفه

اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت – مشاوره نظام وظیفه

اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت, خدمت سربازی, مشاوره نظام وظیفه, پروژه کسری خدمت, دریافت پروژه کسری خدمت
 
 

اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت . آیا به دنیال دریافت پروژه کسری خدمت هستید؟ از آخرین نکات قابل توجه پروژه کسری خدمت تا چه حد اطلاع دارید؟ آیا میدانید برای دریافت پروژه کسری خدمت چه شرایطی باید داشته باشید؟ در ادامه مطالب زیر ” اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت ” همراه ما باشید. تا از آخرین اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت آگاهی بیابید .


بیشتر بخوانید: مشاوره نظام وظیفه


 

در ادامه، مطالب مفیدی از اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت برای شما آماده کرده ایم .

پروژه کسری خدمت

حداقل زمان انجام پروژه جایگزین خدمت 14 ماه و حداکثر 19 ماه بوده. که با احتساب 2 ماه دوره آموزشی 21 ماه می باشد . همچنین درصورتی که انجام طرح پژوهشی در کمتر از مدت ذکرشده به اتمام برسد. سازمان های بکارگیرنده می توانند از همکاری نخبگان در راستای پروژه تحقیقاتی خود استفاده نمایند . برای انجام دوره آموزشی مخصوص نخبگان برای ثبت نام. 2 ماه قبل از شروع دوره باید در مرکز نخبگان نام نویسی کرد. محل یگان آموزش دهنده برای یکم دی ماه، پادگان شهدای وظیفه نزاجا (01) . و محل یگان آموزش دهنده برای یکم تیر ماه. پادگان شهید مدرس کرج سپاه می باشد . همچنین اگر در زمان انجام خدمت سربازی یا دوران آموزشی، نخبگی احراز شود. در هر دو صورت با توجه به نوبت دهی مرکز نخبگان، به این مرکز مراجعه کرده. نامه رهاسازی از یگان خدمتی توسط مرکز نخبگان صادر می شود .

برای مشاوره در زمینه مشاوره نظام وظیفه تلفنی: اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت.

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل.

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

 مراحل معرفی برای انجام پروژه جایگزین خدمت به این صورت است. که پس از احراز نخبگی توسط سامانه ثریا. با توجه به نوبت دهی مرکز نخبگان. به این مرکز مراجعه کرده. و با همراه داشتن مدارک اولیه تشکیل پرونده. ( مدارک مورد نیاز جهت معرفی.)، به سازمان مشخص شده توسط مرکز نخبگان معرفی می شوید . همچنین تغییر محل انجام پروژه جایگزین خدمت به هیچ عنوان امکان پذیر نیست. تنها در صورت عدم نیاز سازمان معرفی شده به تخصص شخص. و نامه کتبی عدم نیاز آن سازمان و بررسی نامه توسط مرکز نخبگان در صورت صلاح دید. به سازمان دیگری معرفی صورت می گیرد . مشمولین پس از معرفی مرکز نخبگان. باید ظرف دو هفته خود را به سازمان بکارگیرنده معرفی کند .

اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت, خدمت سربازی, مشاوره نظام وظیفه,  پروژه کسری خدمت, دریافت  پروژه کسری خدمت

 


بیشتر بخوانید: راهنمای دریافت امریه سربازی


 

اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت و شروع به کار

مراحل شروع به کار از طرف مرکز نخبگان به این صورت است. که نامه تاییده پروپوزال به همراه خود پروپوزال. باید توسط سازمان بکارگیرنده به مرکز نخبگان ارسال شود. پروپوزال مورد بررسی قرار گرفته . و در صورت نیاز به اصلاح، موارد مورد نظر. همراه نامه شروع به کار به سازمان به کارگیرنده ارسال می­شود. لازم به ذکر است موارد اصلاحی. باید در اولین گزارش پیشرفت کار لحاظ شود . مدت 14 ماه پروژه جایگزین خدمت از زمانی محاسبه می شود. که پس از معرفی شخص به سازمان مربوطه. از  برای انجام پروژه تحقیقاتی، شخص باید برای تصویب پروپوزال خود اقدام کند. پس از تصویب پروپوزال، سازمان بکارگیرنده نامه ی ” تاییدیه پروپوزال “. به همراه خود پروپوزال را به مرکز نخبگان ارسال می کند. تاریخ نامه ی تاییده پروپوزال توسط مرکز نخبگان. ملاک شروع 14 ماه پروژه جایگزین خدمت است .

 


بیشتر بخوانید: راهنمای دریافت معافیت موارد خاص


 

تعیین پروپوزال و شرایط کاری

مشمول برای تعیین مدت زمانی که می توان در آن پروپوزال را تصویب نمود . پس از مراجعه به سازمان معرفی شده این مدت بستگی به سازمان مربوطه. و توانایی شخص در تهیه و تصویب پروپوزال دارد. اگر زمان تصویب پروپوزال به طول انجامید. شخص باید مرکز را درباره ی علت تاخیر در جریان بگذارد. تا وضعیت وی توسط مرکز نخبگان مورد بررسی قرار گیرد. حداکثر مدت زمان تصویب پروپوزال 2 ماه می باشد . میزان حقوق و بیمه در مدت انجام پروژه جایگزین خدمت به این گونه است. که سازمان بکار گیرنده موظف است. پس از مجوز شروع به کار ارسال شده توسط مرکز نخبگان. جهت برقراری حقوق و بیمه شخص اقدام کند . البته حقوق و بیمه باید تا انتهای مدت زمان انجام پروژه. یعنی حداکثر 19 ماه برقرار باشد .

اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت, خدمت سربازی, مشاوره نظام وظیفه,  پروژه کسری خدمت, دریافت  پروژه کسری خدمت

برای مشاوره در زمینه مشاوره نظام وظیفه تلفنی: اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت.

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل.

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

 حضور مداوم جهت انجام پروژه جایگزین خدمت الزامی به این صورت است. که حضور شخص در سازمان های بکارگیرنده بصورت تمام وقت و الزامی است. اما میزان حضور شخص با توجه به نیاز سازمان معرفی شده . و توسط خود سازمان تعیین می گردد . البته در صورت نیاز سازمان برای حضور تمام وقت نخبگان. باید شرایط مورد نیاز برای خوراک ، پوشاک و مسکن فرد. توسط سازمان بکارگیرنده فراهم شود . زمان شروع حقوق و بیمه به این صورت است. که پس از رسیدن نامه شروع به کار به سازمان بکارگیرنده. آن سازمان باید برای برقراری حقوق و بیمه اقدام کند . به یاد داشته باشید که نامه تاییدیه پروپوزال باید به همراه خود پروپوزال. توسط سازمان بکارگیرنده به مرکز نخبگان تحویل داده شود .

 


بیشتر بخوانید: نکات قابل توجه معافیت ایثارگری


 

اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت

همچنین گزارش پیشرفت پروژه ابتدا باید به سازمان بکارگیرنده تحویل داده شود. سپس سازمان بکارگیرنده نامه تاییده گزارش پیشرفت را به مرکز نخبگان ارسال می کند. ( ارسال این گزارش الزامی بوده. و در صورت عدم ارسال آن این مرکز از ارائه هر گونه خدمات به نخبگان معذور است. ) . تعداد گزارش پیشرفتی که باید تحویل داده شود. به این صورت است. که حداقل سه گزارش پیشرفت باید به مرکز نخبگان تحویل داده شود . برای ارائه هر گونه گواهی اشتغال به خدمت. مجوز شروع بکار از طرف مرکز نخبگان الزامی است. لازم به ذکر است. بعد از گزارش پیشرفت اول می توان گواهی اشتغال به خدمت. برای آزاد سازی مدرک تحصیلی صادر کرد . همچنین برای گرفتن مجوز خروج از کشور. نامه از سازمان بکارگیرنده با ذکر تاریخ رفت و برگشت. کشور و علت سفر الزامی است . با ارائه این نامه به مرکز نخبگان مجوز خروج از کشور بررسی می شود .

اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت, خدمت سربازی, مشاوره نظام وظیفه,  پروژه کسری خدمت, دریافت  پروژه کسری خدمت

 


بیشتر بخوانید: اطلاعیه ها معافیت پزشکی


 

در صورتی که شخص مشمول پروژه خود را زودتر از14 ماه تمام کرد. باید به میزان ماه های باقی مانده پروژه جدید تعریف شده. و شخص موظف است. آن را انجام داده تا مجموع چهارده ماه کامل شود . پس از دفاع پروژه در سازمان بکارگیرنده. نامه اتمام پروژه از طرف سازمان بکارگیرنده صادر می شود. این نامه به همراه کتاب گالینکور شده. و سی دی، با فرمت مشخص شده. باید به مرکز نخبگان تحویل داده شود. بعلاوه مدارک صدور کارت نیز باید برای تکمیل پرونده. توسط خود شخص به مرکز نخبگان تحویل داده شود . مشمول در صورت عدم جواب بنیاد ملی و پایان فرجه معافیت. باید به صورت عادی برای اعزام به خدمت اقدام نمایید. به محض دریافت جواب به مرکز نخبگان اطلاع داده. و برای رها سازی از یگان خدمتی اقدام نمایید .

برای مشاوره در زمینه مشاوره نظام وظیفه تلفنی: اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت.

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل.

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه :

افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت

افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت

افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت,مشاوره معافیت کفالت,معافیت کفالت پدر
 

 

افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت

افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت خدمت سربازی موضوع مهمی است که تقریبا همه آقایان درگیر آن می شوند و با توجه به مدت زیاد خدمت سربازی و دوری از خانه و خانواده لازم است مشمولین خدمت سربازی نظام وظیفه اطلاعات جامع و کاملی راجع به معافیت کفالت و افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت داشته باشند . اما لازم به ذکر است که سربازی رفتن هم مزایا و معایب خاص خودش را دارد به طور مثال صبر در برابر مشکلات ، ساعت خواب و همه امور مربوط به زندگیتان در زمان مشخص خودش انجام می گیرد و موارد ذکر شده می تواند تاثیر زیادی در روند زندگی شما به وجود آورد . با توجه به نکات ذکر شده لازم است که مشمولین خدمت مقدس سربازی اطلاعات صحیح ، دقیق و به روز از مراحل معافیت خدمت سربازی به ویژه افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت داشته باشند .

معافیت کفالت چیست ؟

از سوالاتی که ذهن مشمولین به خدمت سربازی را درگیر خود کرده این است که معافیت کفالت چیست ؟ مراحل معافیت کفالتچگونه انجام پذیر است ؟ قانون افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت چیست ؟ خیلی از عزیزان حتی معنی دقیق کفالت را نیز نمی دانند و نمی دانند به چه کسی کفیل می گویند . دیگر نگران مرجع و پاسخ مناسب برای سوالات متداول خود در رابطه با ضوابط و مقررات معافیت کفالت ، راهنمای دریافت معافیت کفالت و … نباشید مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه وظیفه خود می داند که اخبار و قوانین به روز و معتبر را از سازمان نظام وظیفه کسب کند و تمامی آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد . در واقع افرادی که مشمول خدمت سربازی شده اند می بایست جهت اطلاع از آخرین تغییرات معافیت کفالت و افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت خدمت سربازی اقدام کنند .


بیشتر بخوانید: چه کسانی می توانند معافیت کفالت سربازی بگیرند


شرایط عمومی افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت

مشمولین عزیز هنگامی که تصمیم به گرفتن معافیت کفالت خدمت سربازی دارند ابتدا باید به طور دقیق مطلع شوند که چه کسانی می توانند معافیت کفالت بگیرند . مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش تمامی اخبار و اطلاعات را در زمینه افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت به سهولت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت,مشاوره معافیت کفالت,معافیت کفالت پدر


بیشتر بخوانید: جزئیات معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه


مدارک لازم معافیت کفالت و افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت

مشمولین عزیز می بایست جهت گرفتن معافیت کفالت خدمت سربازی باید مدارک لازم معافیت کفالت را هر چه زودتر تهیه کنند .مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش با مجرب ترین مشاور و دقیق ترین اخبار از نظام وظیفه کل کشور راهنمای مناسبی برای راهنمایی مشمولین خدمت سربازی در خصوص اطلاع از مدارک لازم معافیت کفالت و افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت می باشد .


برای مشاوره در زمینه  افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید


ابهاماتی در رابطه با افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت خدمت سربازی

باتوجه به موارد ذکر شده ، سوالات بسیار متنوع و متفاوتی در رابطه با افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت برای مشمولین خدمت سربازی پیش می آید و گاهی اوقات مشمولین عزیز حتی با مطالعه دفترچه نیز نمی توانند پاسخ سوالات خود را در خصوصمراحل معافیت سربازی در موارد خاص ، مراحل معافیت کفالت ، افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت و … بیابند . برخی از سوالات متداول افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت خدمت سربازی عبارتند از :

  • حداقل سن برای بهره مندی ازمراحل معافیت کفالت پدر چند سال است ؟
  • آیا تنها مراقب می تواند از مراحل معافیت کفالت بهره مند شود ؟
  • منظور از تنها مراقب چیست ؟
  • ورود به مرحله غیبت از چه زمانی محاسبه می گردد ؟
  • منظور از مجرد بودن خواهر چیست ؟
  • آیا برادران ناتنی مانع از رسین کفالت صغار می شوند ؟
  • آیا خواهری که طلاق گرفته است در قواره رسیدگی خواهر مجرد قرار می گیرد ؟
  • ملاک محاسبه غیبت برای رسیدگی به مراحل معافیت کفالت از چه تاریخی در نظر گرفته می شود ؟
  • آخرین تغییرات در زمینه افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت چیست ؟

و هزاران سوال دیگر که  با توجه به اطلاعات به روز و دقیقی که مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش طبق قوانین نظام وظیفه کسب می کند می تواند مرجع معتبری برای پاسخ دهی به شما عزیزان باشد و به سر در گمی شما پایان دهد .


بیشتر بخوانید: روند رسیدگی به معافیت کفالت سربازی


مراحل گرفتن معافیت با افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت سربازی

مشمولینی که شرایط عمومی و اختصاصی معافیت کفالت پدر را دارا باشند ، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس 10+ ) و تحویل مدارک مورد نیاز جهت معافیت کفالت پدر، اقدام نمایند . در صورت اثبات مدارک ، دعوتنامه ای از سوی کمیسیون نظام وظیفه به مشمول خدمت سربازی ارسال خواهد شد و در صورت تایید کمیسیون معافیت کفالت پدر ، مشمول خدمت سربازی کارت پایان خدمت خود را دریافت خواهد کرد . شما عزیزان می توانید جهت اطلاع دقیق از مراحل معافیت کفالت پدر ، آخرین اخبار معافیت کفالت و افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت مرتبط با سازمان نظام وظیفه با مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش در ارتباط باشید .

افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت,مشاوره معافیت کفالت,معافیت کفالت پدر


بیشتر بخوانید: آخرین تغییرات معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه


روند رسیدگی به درخواست معافیت کفالت پدر

از آنجایی که برای انواع معافیت، روند مختلفی وجود خواهد داشت ، آگاهی از روند رسیدگی به درخواست معافیت خدمت سربازی برای مشمولین خدمت بسیار حائز اهمیت می شود. این موضوع بسیار مهم است که پس از اینکه درخواست خود را برای معافیت خدمت سربازی اعلام نمودید ، روند رسیدگی به درخواست چگونه خواهد بود . اهمیت اطلاع از روند رسیدگی به درخواست بدین دلیل است که اگر در مرحله ای لزوم به اقدام وجود داشت ، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهید  . مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش با آگاهی کامل از تمامی قوانین مرتبط با معافیت خدمت سربازی می توانند بهترین پاسخ گو به سوالات شما در زمینه افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت و انواع دیگر معافیت باشند .

از جمله مزیت های مشورت با مشاوران متخصص در زمینه افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت سربازی این است که با بیان شرایط منحصر به فرد خود ، راه حل هایی مخصوص خود دریافت خواهید کرد و هیچ گونه ابهامی برای شما باقی نمی ماند . مشاوران متخصص ما در مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش در زمینه معافیت خدمت سربازی می توانند بهترین پاسخ ها را در کوتاه ترین زمان ممکن در زمینه افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت سربازی ، مدت زمان معافیت کفالت و … در اختیار شما قرار دهند .


برای مشاوره در زمینه  افزایش شرط سن پدر برای معافیت کفالت

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه :

معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست

معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست

 
معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست,مشاوره معافیت تحصیلی,مشاوره معافیت تحصیلی سربازی
 

 

معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست ؟

معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست ؟ معافیت تحصیلی زیر مجموعه ایی از معافیت موارد خاص خدمت سربازی است که موضوع حائز اهمیتی نیز می باشد و با توجه به ترس مشولان به خدمت سربازی به علت طولانی بودن مدت خدمت ، دوری از محل زندگی و خانواده به دنبال روش هایی هستند که از خدمت سربازی خود معاف شوند و یا بتوانند مدت سربازی خود را کاهش دهند اما متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی راجع به ضوابط و مقررات معافیت موارد خاص در این خصوص موفق نخواهند شد . معافیت خدمت سربازی موضوع مهمی است که تقریبا همه آقایان درگیر آن میشوند و لازم است اطلاعات جامع و کاملی راجع به معافیت و همچنین معافیت تحصیلی داشته باشند و بدانند معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست و مدارک اخذ آن چیست .

سربازی رفتن مزایا و معایب خاص خودش را دارد به طور مثال صبورری و استقامت در مشکلات ، ساعت خواب و همه امور مربوط به زندگیتان در زمان مشخص خودش صورت میگیرد و موارد ذکر شده میتواند تاثیر چشمگیری در روند زندگی شما به وجود آورد . با توجه به اطلاعات جمع آوری شده یکی از متداول ترین سوالات مشمولین  این میباشد که معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست ؟


برای مشاوره در زمینه  معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید



بیشتر بخوانید: مزایا و معایب معافیت تحصیلی


طبق قوانین نظام وظیفه منظور از معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست ؟

معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست ؟ بسیاری از مشمولین خدمت سربازی معنی واقعی معافیت تحصیلی و مراحل معافت تحصیلی را نمی دانند و یکی از دغدغه های آنان شرایط و یا نحوه گرفتن معافیت تحصیلی می شود . دیگر نگران مرجع و پاسخ مناسب برای سوالات متداول خود در رابطه با انواع معافیت تحصیلی ، معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست و … نباشید مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه وظیفه خود می داند که اخبار و قوانین به روز و معتبر را از سازمان نظام وظیفه کسب کند و تمامی آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد . در واقع افرادی که مشمول خدمت سربازی شده اند می بایست جهت اطلاع از مراحل معافیت تحصیلی و معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست اقدام کنند .

معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست,مشاوره معافیت تحصیلی,مشاوره معافیت تحصیلی سربازی


بیشتر بخوانید: چه کسانی می توانند معافیت تحصیلی نظام وظیفه بگیرند


ابهاماتی در رابطه با ” معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست “

سوالات متفاوتی دررابطه با معافیت تحصیلی برای مشمولین پیش می آید . برخی سوالات متداول در رابطه با معافیت تحصیلی :

  • از چه تاریخی مشمولان وارد سن مشمولیت می شوند ؟
  • آیا مشمولانی که به صورت داوطلب آزاد تحصیل می کنند مراحل معافیت تحصیلی تعلق می گیرد ؟
  • آیا دانشجویان انصرافی حق تحصیل مجدد را دارند ؟
  • آیا دانشجویان اخراجی مجاز به ادامه تحصیل هستند ؟
  • چه کسانی می توانند از مراحل معافیت تحصیلی در خارج از کشور بهره مند شوند ؟
  • آیا تحصیل همزمان با خدمت امکان پذیر می باشد ؟

و هزاران سوال دیگر که  با توجه به اطلاعات به روز و دقیقی که مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش طبق قوانین نظام وظیفه کسب می کند می تواند مرجع معتبری برای پاسخ دهی به شما عزیزان باشد و به سر در گمی شما پایان دهد .


بیشتر بخوانید: مشمولین معافیت تحصیلی خدمت سربازی


شرایط عمومی طبق تعریف معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست

مشمولین عزیز هنگامی که تصمیم به گرفتن معافیت تحصیلی خدمت سربازی دارند ابتدا باید به طور دقیق مطلع شوند که آیا شرایط عمومی و اولیه را جهت گرفتن معافیت تحصیلی دارا هستند یا خیر و بدانند چه کسانی می توانند معافیت تحصیلی بگیرند . مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش تمامی اخبار و اطلاعات را به سهولت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .


بیشتر بخوانید: مدارک معافیت تحصیلی خدمت سربازی


مدارک عمومی معافیت طبق تعریف معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست

مشمولین عزیز می بایست جهت گرفتن معافیت خدمت سربازی مدارک لازم را برای مراحل معافیت تحصیلی تهیه کنند . مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش با مجرب ترین مشاور و دقیق ترین اخبار از نظام وظیفه کل کشور راهنمای مناسبی برای راهنمایی مشمولین خدمت سربازی در خصوص اطلاع از مدارک لازم معافیت تحصیلی جهت روند پیگیری از مراحل معافیت می باشد .

معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست,مشاوره معافیت تحصیلی,مشاوره معافیت تحصیلی سربازی


بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت تحصیلی سربازی نظام وظیفه


روند رسیدگی به معافیت طبق تعریف معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست

حال که با مفهوم معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست آشنا شدید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید . از آنجایی که برای انواع معافیت، روند مختلفی وجود خواهد داشت ، آگاهی از روند رسیدگی به درخواست معافیت خدمت سربازی برای مشمولین خدمت بسیار حائز اهمیت می شود. این موضوع بسیار مهم است که پس از اینکه درخواست خود را برای معافیت تحصیلی خدمت سربازی اعلام نمودید ، روند رسیدگی به درخواست چگونه خواهد بود . اهمیت اطلاع از روند رسیدگی به درخواست بدین دلیل است که اگر در مرحله ای لزوم به اقدام وجود داشت ، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهید  .

مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش با آگاهی کامل از تمامی قوانین مرتبط با معافیت می توانند بهترین پاسخ گو به سوالات شما عزیزان در زمینه معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست طبق قوانین نظام وظیفه باشند . از جمله مزیت های مشورت با مشاوران متخصص در زمینه معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست این است که با بیان شرایط منحصر به فرد خود ، راه حل هایی مخصوص خود دریافت خواهید کرد و هیچ گونه ابهامی برای شما باقی نمی ماند . مشاوران متخصص ما در مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش در زمینه معافیت خدمت سربازی می توانند بهترین پاسخ ها را در کوتاه ترین زمان ممکن در زمینه معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست ، مراحل معافیت تحصیلی ، آیین نامه معافیت تحصیلی و … در اختیار شما قرار دهند .


برای مشاوره در زمینه  معافیت تحصیلی خدمت سربازی چیست

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه :

معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست

معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست

معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست,مشاوره معافیت موارد خاص,معافیت موارد خاص سربازی
 

 

معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست

با توجه به ترس مشولان به خدمت سربازی به علت طولانی بودن مدت خدمت ، دوری از محل زندگی و خانواده به دنبال روش هایی هستند که از خدمت سربازی خود معاف شوند و یا بتوانند مدت سربازی خود را کاهش دهند اما متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی راجع به اینکه معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست در این خصوص موفق نخواهند شد .


بیشتر بخوانید: معافیت موارد خاص سربازی شامل چه کسانی می شود


منظور از معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست

معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست ؟ بسیاری از افراد سوال می پرسند که براساس برخی از معافیت ها، آیا روش های عادی دیگری نیز وجود دارد که سرباز مورد نظر که مشمول خدمت است معافیت خود را از سازمان نظام وظیفه و مدیریت نیروی انسانی کل کشور دریافت نمایند ؟ در برخی از موارد این اتفاق رخ خواهد داد و نوع و دسته بندی این معافیت ها به صورت موارد خاص در نظر گرفته می شود و همین طور که از نامش هم مشخص است شاید تعداد بسیار کمی از افراد بتوانند این شرایط را برای معاف شدن از خدمت داشته باشند و نیاز به بررسی های جدی تر نیز برای این نوع از معافی ها وجود دارد که مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه دانش اطلاعات دقیق و به روزی که طبق قوانین و مقررات سازمان نظام وظیفه می باشد در اختیار شما عزیزان قرار میدهد .

انواع معافیت های موارد خاص سازمان نظام وظیفه عمومی

معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست ؟ دسته بندی های معافیت خاص از خدمت به شرح زیر می باشد :

همچنین کمتر کسی از نحوه دریافت معافیت موارد خاص آگاهی لازم را دارد از این رو مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه دانش خدمات مشاوره معافیت موارد خاص را نیز از جمله خدمات مشاوره معافیت سربازی خود قرار داده است .


بیشتر بخوانید: راهنمای دریافت معافیت موارد خاص – مشاوره نظام وظیفه


معافیت پزشکی طبق تعریف معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست

مشمولین خدمت مقدس سربازی با استفاده از بهترین مشاورین و به روز ترین اطلاعات در مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژهاطلاعات کافی در خصوص مراحل معافیت پزشکی ، مزایا و معایب معافیت پزشکی و … را کسب کنند .

معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست,مشاوره معافیت موارد خاص,معافیت موارد خاص سربازی

معافیت تحصیلی طبق تعریف معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست

یکی از راه های به تاخیر انداختن خدمت سربازی ، معافیت تحصیلی است که به شرح موارد زیر است :

  • معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست : معافیت تحصیلی دانشجویان
  • معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست : معافیت تحصیلی دانش آموزان
  • معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست : معافیت تحصیلی طلاب حوزه های علمیه
  • معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست : معافیت تحصیلی خارج از کشور

باتوجه به اینکه آیین نامه های معافیت تحصیلی در مقاطع مختلف و سنوات مجاز معافیت موضوع حائز اهمیت است افرادی که اطلاعات صحیح و دقیقی در این باره داشته باشند نیز بسیار محدود هستند . برای پاسخ گویی به این نیاز مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه اقدام به ارائه خدمات مشاوره معافیت تحصیلی به مشمولین خدمت سربازی نموده است .


بیشتر بخوانید: جزئیات معافیت موارد خاص خدمت سربازی


معافیت کفالت طبق تعریف معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست

معافیت کفالت انواع مختلفی دارد که ابتدا باید شرایط عمومی معافیت کفالت بررسی شود .
احراز سه شرط ذیل برای کلیه متقاضیان معافیت کفالت الزامی است :

  • فرد به سن مشمولیت رسیده باشد
  • فرد فاقد غیبت باشد
  • یگانه مراقب و نگهدارنده شخص مکفول ( پدر ، مادر ، خواهر ، برادر ، پدربزرگ و مادر بزرگ) باشد

مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه اطلاعات دقیق در زمینه  مدارک مورد نیاز کفالت و روند رسیدگی به معافیت کفالت را از مراجع معتبر و قانونی سازمان نظام وظیفه دریافت می کند و وظیفه خود می داند که آنها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .


برای مشاوره در زمینه معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصصمرکز مشاوره تلفنیآویژه دانشتماس بگیرید


معافیت ایثارگران طبق تعریف معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست

معافیت ایثارگران انواع مختلفی دارد که ابتدا باید شرایط احراز انواع معافیت ایثارگران بررسی شود .
انواع معافیت برای کلیه متقاضیان معافیت ایثارگران شامل :

  • معافیت فرزندان شهداء و جاویدالاثران
  • معافیت یکی از برادران شهداء ، جاویدالاثران ، آزادگان و جانبازان در صورتی که فاقد فرزند ذکور هستند
  • معافیت فرزندان ایثارگران و نحوه جمع نمودن امتیازات جانبازی و ایثارگری برای معافیت
  • معافیت جانباز 10 درصد و بالاتر
  • معافیت فرزند خوانده قانونی جانبازان
  • معافیت مشمولانی که با بانوان جانباز 25 درصد و بالاتر ازدواج کنند

مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه اطلاعات دقیق در زمینه  شرایط احراز کلی انواع معافیت ایثارگران ، مدارک مورد نیاز برای انواع ایثارگری و نحوه دریافت معافیت ایثارگران را از مراجع معتبر و قانونی سازمان نظام وظیفه دریافت می کند و وظیفه خود می داند که آنها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست,مشاوره معافیت موارد خاص,معافیت موارد خاص سربازی


بیشتر بخوانید: مدارک مورد نیاز معافیت موارد خاص سربازی – مشاوره نظام وظیفه


آخرین تغییرات معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست

آخرین تغییرات معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست ؟ تغییراتی فراوانی که در سنوات گذشته اتفاق افتاده است، مفاد قانونی ، آئین نامه ها و بخشنامه های خاصی را دربر می گیرد . برای اطلاع یابی از اینکه آخرین تغییرات معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست می توان با مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل کرد . در ایران در شرایط خاصی مشمولین می توانند از سربازی معاف شوند و معافیت سربازی اخذ نمایند . قوانین و ضوابط اخذ معافیت سربازی ممکن است در طی گذشت چند سال تغییر پیدا کند  و قوانین و مفاد جدیدی به آن اضافه یا حذف گردد . به همین منظور ، باید به طور جامع از آخرین تغییرات ایجاد شده برای اخذ نوع معافیت سربازی آگاه بود تا بتوان به سهولت و سرعت اقدام به اخذ آن کرد . مشاورین مجرب مرکز مشاوره آویژه دانش بهترین گزینه انتخابی در این زمینه می باشند .


بیشتر بخوانید: چه کسانی می توانند معافیت موارد خاص سربازی بگیرند


روند رسیگی به معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست

معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست ؟ از آنجایی که برای انواع معافیت، روند مختلفی وجود خواهد داشت ، آگاهی از روند رسیدگی به درخواست معافیت خدمت سربازی برای مشمولین خدمت بسیار حائز اهمیت می باشد. این موضوع بسیار مهم است که پس از اینکه درخواست خود را برای معافیت خدمت سربازی اعلام نمودید ، روند رسیدگی به درخواست چگونه خواهد بود . اهمیت اطلاع از روند رسیدگی به درخواست بدین دلیل است که اگر در مرحله ای لزوم به اقدام وجود داشت ، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهید  .

مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش با آگاهی کامل از تمامی قوانین مرتبط با معافیت خدمت سربازی می توانند بهترین پاسخ گو به سوالات شما در زمینه معافیت موارد خاص باشند . از جمله مزیت های مشورت با مشاوران متخصص دراین زمینه که معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست این است که با بیان شرایط منحصر به فرد خود ، راه حل هایی مخصوص خود دریافت خواهید کرد و هیچ گونه ابهامی برای شما باقی نمی ماند . مشاوران متخصص ما در مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش در زمینه معافیت خدمت سربازی می توانند بهترین پاسخ ها را در کوتاه ترین زمان ممکن در زمینه راهنمای دریافت معافیت موارد خاص در اختیار شما قرار دهند .


برای مشاوره در زمینه معافیت موارد خاص خدمت سربازی چیست

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصصمرکز مشاوره تلفنیآویژه دانشتماس بگیرید


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه :

نکات قابل توجه معافیت موارد خاص – مشاوره نظام وظیفه

نکات قابل توجه معافیت موارد خاص – مشاوره نظام وظیفه

نکات قابل توجه معافیت مواردخاص, خدمت سربازی, مشاوره نظام وظیفه, معافیت مواردخاص, دریافت معافیت مواردخاص
 

 

 نکات قابل توجه معافیت موارد خاص . آیا به دنیال دریافت معافیت موارد خاص هستید؟ از آخریننکات قابل توجه معافیت موارد خاص تا چه حد اطلاع دارید؟ آیا می دانید برای دریافت معافیت موارد خاصچه شرایطی باید داشته باشید؟ در ادامه مطالب زیر ” نکات قابل توجه معافیت موارد خاص ” همراه ما باشید. تا از آخرین نکات قابل توجه معافیت موارد خاص آگاهی بیابید .


بیشتر بخوانید: مشاوره نظام وظیفه


 

در ادامه، مطالب مفیدی از نکات قابل توجه معافیت موارد خاص برای شما آماده کرده ایم .

نکات قابل توجه معافیت موارد خاص مددجویان

برای معافیت یک فرزند مادر فاقد شوهر تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی . برخلاف روال گذشته که مادر تحت پوشش کمیته . یا بهزیستی که می بایست . تنها دو فرزند پسر داشته باشد، اما دیگر تعداد پسران موردی ندارد . و مادر اگر حتی بیشتر از دو تا پسر داشته باشد . در صورتی که قبلا برادران دیگر از معافیت کفالت مادر استفاده نکرده باشند . مشمول میتواند برای معافیت اقدام نماید . همچنین چنانچه فرزندان واجد شرایط مادر بیش از یک فرزند باشند . انتخاب مشمولی که باید معاف شود . با مادر خواهد بود . شرط اصلی در این معافیت فاقد همسر بودن مادر . به دلیل فوت شوهر یا طلاق از وی می باشد . و مادرانی که همسرشان غایب مفقود الاثر شده . یا در حبس می باشند . در شمول این مقررات قرار نمی گیرند .

برای مشاوره در زمینه مشاوره نظام وظیفه تلفنی: نکات قابل توجه معافیت مواردخاص.

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل.

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید

در بررسی معافیت مشمول دارای فرزند معلول . غیبت مشمول مانع رسیدگی به درخواست وی می باشد . ( غیبت مشمول اشکال دارد . ) و برای بهره مندی از این معافیت فرزند وی . ( مشمول ) باید تحت پوشش بهزیستی قرار داشته باشد . همچنین برای معافیت تنها پسر خانواده هایی که دارای سه فرزند دختر می باشند . مشمول می بایست تنها پسر خانواده بوده . و فاقد هرگونه برادر بیشتر یا کمتر از 18 سال باشد . ( مشمول اصلا نباید برادر داشته باشد . ) همچنین وجود برادران غایب مفقودالاثر یا در حبس . مانع بهره مندی مشمول از معافیت است . ( و به او معافیت تعلق نمی گیرد . ) در این قانون تاهل ( ازدواج کرده ) یا مطلقه بودن ( طلاق گرفته ) خواهران . مانع معافیت مشمول نمی باشد . ( معافیت به او تعلق می گیرد . )

نکات قابل توجه معافیت مواردخاص, خدمت سربازی, مشاوره نظام وظیفه, معافیت مواردخاص, دریافت معافیت مواردخاص

 

 


بیشتر بخوانید: راهنمای دریافت امریه سربازی .


 

 

ادامه مطلب معافیت مددجویان

در این معافیت غیبت مشمول مانع رسیدگی به درخواست وی بوده . ( غیبت مشکل دارد . ) ولی در صورت فوت یا معلولیت فرد معاف شده . پسر متولد شده دیگر نمی تواند . از این معافیت استفاده کند . در زمان درخواست و رسیدگی به این معافیت . حداقل می بایست سه نفر ازخواهران مشمول در قید حیات باشند . در صورتی که پدر در قید حیات باشد . وضعیت جسمانی وی ملاک رسیدگی نبوده . و صرفا تحت پوشش بودن وی یا مادر مشمول در کمیته امداد . یا بهزیستی شرط اصلی رسیدگی می باشد . (پدر یا مادر حتما باید تحت پوشش کمیته و یا بهزیستی باشند . ) استفاده برادر ناتنی از این معافیت در صورتی که خواهران . از طریق پدر یا مادر با مشمول دارای رابطه نسبی باشند بلامانع است . (باید یا از پدر و یا از مادر یکی باشند . )

 


بیشتر بخوانید: راهنمای دریافت معافیت موارد خاص.


نکات قابل توجه معافیت مواردخاص, خدمت سربازی, مشاوره نظام وظیفه, معافیت مواردخاص, دریافت معافیت مواردخاص

 

معافیت مشمولانی که با بانوان دارای معلولیت جسمی –حرکتی ازدواج کنند. به این گونه است . که مشمول از معافیت موقت 5 ساله استفاده . و در صورت استمرار ازدواج پس از اتمام5 سال از معافیت دائم برخوردارمی شوند . ملاک محاسبه معافیت موقت ، از تاریخ ازدواج ( ثبت عقد ) بوده . و زمان معلولیت در رسیدگی موثر نیست . با عنایت به اینکه برابر تبصره ماده «1» قانون حمایت جامع از حقوق معلولان . معلولیت در سه حوزه جسمی،ذهنی و روانی دسته بندی شده است . منظور از معلولیت جسمی –حرکتی وجود معلولیت در حوزه های جسمی . ( ارتوپدی ،جراحی مغز و اعصاب و …) بینایی ، شنوایی و گفتاری می باشد . و معلولیت های ذهنی و روانی در این نوع معافیت ملاک رسیدگی نخواهد بود . ( بیماری های ذهنی وروانی به تنهایی شامل معافیت نمی شود . ) برای بهره مندی از این معافیت معلول باید تحت پوشش بهزیستی باشد .

نکات قابل توجه معافیت موارد خاص عفو رهبری

این معافیت با توجه به مدرک تحصیلی و سن مشمول به 5 گروه تقسیم می گردد . به این ترتیب زیر دیپلم ، دیپلم ، فوق دیپلم . ( متولدین تا پایان 1354 ) . لیسانس ( متولدین تا پایان 1354 ) . فوق لیسانس ( متولدین تا پایان 1352 ) . دکتری غیرپزشکی ( متولدین تا پایان 1350 ) . دکتری پزشکی و دامپزشکی ( متولدین تا پایان 1344 ) . همچنین مشمولینی که بیش از 50 سال از سن آنان سپری شده . نیازی به درخواست معافیت ندارند . و شناسنامه عکسدار آنان مشروط براینکه تغییرات سنی نداشته باشد . به منزله روشن بودن وضعیت وظیفه عمومی آنان می باشد . همچنین داشتن غیبت مانع استفاده از این نوع معافیت نمی گردد .

 

نکات قابل توجه معافیت مواردخاص, خدمت سربازی, مشاوره نظام وظیفه, معافیت مواردخاص, دریافت معافیت مواردخاص

 


بیشتر بخوانید: اطلاعیه ها معافیت پزشکی


 

کسانی که شرایط معافیت را دارند .  و در حال گذراندن دوره خدمت می باشند . همانند سایر متقاضیان می بایست . با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ در شهرستان محل سکونت خود . و تهیه مدارک مورد نیاز و تکمیل پرونده . درخواست خود را اعلام نمایند . در صورتی که پس از بررسی مدارک. از سوی رده های وظیفه عمومی. واجد شرایط استفاده از این معافیت تشخیص داده شدند . نامه ی ترخیص آنها از خدمت صادر خواهد شد .

ضمناً برای این دسته از افراد کارت پایان خدمت. از سوی یگان خدمتی مربوطه. در هر یک از نیروهای مسلح صادر خواهد شد . همچنین افرادی که شرایط استفاده از معافیت موارد خاص را دارند . و تاریخ اعزام آنها نزدیک است . این افراد برای اینکه از نظر غیبت دچار مشکل نشوند . با مراجعه به رده های وظیفه عمومی در شهرستان محل سکونت خود. خواسته خود را مطرح کنند. و در صورتی که واجد شرایط استفاده از معافیت های جدید شناخته شدند. تاریخ اعزام آنها به تعویق خواهد افتاد. تا پرونده مسیر قانونی خود را طی نماید .

برای مشاوره در زمینه مشاوره نظام وظیفه تلفنی: نکات قابل توجه معافیت مواردخاص.

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل.

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید 

 


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه :