مشاوره نظام وظیفه

کامل ترین منبع برای مشکلات سربازی و روانشناسی

مشاوره نظام وظیفه

کامل ترین منبع برای مشکلات سربازی و روانشناسی

ضوابط و مقررات معافیت کفالت سربازی

ضوابط و مقررات معافیت کفالت سربازی

ضوابط و مقررات معافیت کفالت,مشاوره معافیت کفالت,مشاوره تلفنی معافیت,
 

 

ضوابط و مقررات معافیت کفالت

ضوابط و مقررات معافیت کفالت سربازی زیر مجموعه ایی از معافیت موارد خاص خدمت سربازی است که موضوع حائز اهمیتی نیز می باشد و با توجه به ترس مشولین به خدمت سربازی به علت طولانی بودن مدت خدمت ، دوری از محل زندگی و خانواده به دنبال روش هایی هستند که از خدمت سربازی خود معاف شوند و یا بتوانند مدت سربازی خود را کاهش دهند . متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی راجع به ضوابط و مقررات معافیت موارد خاص و همچنین ضوابط و مقررات معافیت کفالت سربازی در این خصوص موفق نخواهند شد . معافیت خدمت سربازی موضوع مهمی است که تقریبا همه آقایان درگیر آن میشوند ولازم است اطلاعات جامع و کاملی راجع به ضوابط و مقررات معافیت کفالت سربازی داشته باشند .

البته مزایا و معایب سربازی قابل ذکر است . به طور مثال صبوری و استقامت در مشکلات ، ساعت خواب و همه امور مربوط به زندگیتان در زمان مشخص خودش صورت می گیرد و موارد ذکر شده میتواند تاثیر چشمگیری در روند زندگی شما به وجود آورد . با توجه به نکات ذکر شده لازم است که مشمولین خدمت سربازی اطلاعات دقیق و به روزی از مزایا و معایب معافیت سربازی و راهنمای معافیت کفالت سربازی  طبق ضوابط و مقررات معافیت کفالت سربازی داشته باشند .


بیشتر بخوانید: مزایا و معایب معافیت کفالت


ضوابط و مقررات معافیت کفالت,مشاوره معافیت کفالت,مشاوره تلفنی معافیت,

محدودیت زمانی طبق ضوابط و مقررات معافیت کفالت سربازی

ضوابط و مقررات معافیت کفالت سربازی چیست ؟ مشمولینی که برای انجام خدمت وظیفه عمومی احضار می شوند چنانچه در تاریخ های معینه خود را معرفی نکنند از معافیت کفالت های مذکور در این فصل محروم می شوند مگر این که در طول مدت غیبت و حین رسیدگی واجد شرایط معافیت کفالت بوده باشند و در سایر موارد تشخیص عذر موجه با رئیس اداره وظیفه عمومی یا نماینده او خواهد بود.


بیشتر بخوانید: چه کسانی می توانند معافیت کفالت سربازی بگیرند


شرایط عمومی طبق ضوابط و مقررات معافیت کفالت سربازی

مشمولین عزیز هنگامی که تصمیم به گرفتن معافیت کفالت خدمت سربازی دارند ابتدا باید به طور دقیق مطلع شوند که آیا شرایط عمومی معافیت کفالت را جهت مراحل معافیت کفالت دارا هستند یا خیر . مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش تمامی اخبار و اطلاعات را به سهولت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .


بیشتر بخوانید: جزئیات معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه


مدارک لازم طبق ضوابط و مقررات معافیت کفالت سربازی

مشمولینی که به فکر گرفتن معافیت کفالت سربازی هستند باید از مدارک مورد نیاز معافیت کفالت طبق ضوابط و مقررات معافیت کفالت سربازی اطلاع کامل داشته باشند . لازم به ذکر است که انواع کفالت ، مدارک خاص خود را طلب می کند . برای مثال مدارک لازم برای مشمولان کفالت مراقب و یگانه نگه دارنده پدر ، مدارک لازم برای مشمولان کفالت مراقب و یگانه نگه دارنده مادر بدون شوهر ، مدارک لازم برای مشمولان کفالت مراقب و یگانه نگه دارنده خواهر و … کاملا باهم متفاوت است . اما جای هیچ نگرانی نیست ، مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش وظیفه خود می داند که با کسب اخبار و قوانین معتبر و به روز طبق ضوابط و مقررات معافیت کفالت سربازی ، آن ها را به طور کامل در اختیار شما عزیزان قرار دهد  .


بیشتر بخوانید: روند رسیدگی به معافیت کفالت سربازی


معافیت کفالت چیست ؟

از سوالاتی که ذهن مشمولین به خدمت سربازی را درگیر خود کرده این است که قوانین معافیت کفالت چیست ؟ ضوابط و مقررات معافیت کفالت شامل چه چیز هایی می شود ؟ خیلی از عزیزان حتی معنی دقیق کفالت را نیز نمی دانند و نمی دانند به چه کسی کفیل می گویند . دیگر نگران مرجع و پاسخ مناسب برای سوالات متداول خود در رابطه با انواع معافیت کفالت ، مراحل معافیت کفالیت و … نباشید مرکز مشاوره نظام وظیفه تلفنی آویژه وظیفه خود می داند که اخبار و قوانین به روز و معتبر را از سازمان نظام وظیفه کسب کند و تمامی آن ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد . در واقع افرادی که مشمول خدمت سربازی شده اند می بایست جهت اطلاع از ضوابط و مقررات معافیت کفالت و مراحل معافیت کفالت خدمت سربازی اقدام کنند .


بیشتر بخوانید: آخرین تغییرات معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه



برای مشاوره در زمینه  ضوابط و مقررات معافیت کفالت

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید


ابهاماتی در رابطه با ضوابط و مقررات معافیت کفالت

باتوجه به موارد ذکر شده ، سوالات بسیار متنوع و متفاوتی در رابطه با ضوابط و مقررات معافیت کفالت برای مشمولین خدمت سربازی پیش می آید و گاهی اوقات مشمولین عزیز حتی با مطالعه دفترچه راهنما نیز نمی توانند پاسخ سوالات خود را در خصوصمعافیت سربازی در موارد خاص ، ضوابط و مقررات معافیت کفالت ، مراحل معافیت کفالت ، روند پیگیری آن و … بیابند . برخی از سوالات متداول ضوابط و مقررات معافیت کفالت خدمت مقدس سربازی عبارتند از :

  • حداقل سن برای بهره مندی معافیت کفالت پدر طبق ضوابط و مقررات معافیت کفالت چند سال است ؟
  • آیا تنها مراقب می تواند از معافیت کفالت بهره مند شود ؟
  • طبق ضوابط و مقررات معافیت کفالت منظور از تنها مراقب چیست ؟
  • ورود به مرحله غیبت از چه زمانی محاسبه می گردد ؟
  • منظور از مجرد بودن خواهر چیست ؟
  • آیا برادران ناتنی مانع از رسین کفالت صغار می شوند ؟
  • آیا خواهری که طلاق گرفته است در قواره رسیدگی خواهر مجرد قرار می گیرد ؟
  • ملاک محاسبه غیبت برای رسیدگی به معافیت کفالت از چه تاریخی در نظر گرفته می شود ؟

و هزاران سوال دیگر که با توجه به اطلاعات به روز و دقیقی که مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش طبق قوانین نظام وظیفهکسب می کند می تواند مرجع معتبری برای پاسخ دهی به شما عزیزان در رابطه با ضوابط و مقررات معافیت کفالت باشد .

ضوابط و مقررات معافیت کفالت,مشاوره معافیت کفالت,مشاوره تلفنی معافیت,


بیشتر بخوانید: معافیت کفالت سربازی شامل چه کسانی می شود


روند رسیدگی به درخواست معافیت خدمت سربازی

ضواط و مقررات معافیت کفالت چیست ؟ از آنجایی که برای انواع معافیت روند مختلفی وجود خواهد داشت ، آگاهی از روند رسیدگی به درخواست معافیت خدمت سربازی برای مشمولین خدمت بسیار حائز اهمیت می شود. این موضوع بسیار مهم است که پس از اینکه درخواست خود را برای معافیت خدمت سربازی اعلام نمودید ، روند رسیدگی به درخواست چگونه خواهد بود . اهمیت اطلاع از روند رسیدگی به درخواست بدین دلیل است که اگر در مرحله ای لزوم به اقدام وجود داشت ، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهید  .

مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش با آگاهی کامل از تمامی قوانین مرتبط با معافیت خدمت سربازی می توانند بهترین پاسخ گو به سوالات شما در زمینه ضوابط و مقررات معافیت کفالت خدمت سربازی و انواع دیگر معافیت باشند . از جمله مزیت های مشورت با مشاوران متخصص در زمینه ضوابط و مقررات معافیت کفالت خدمت سربازی این است که با بیان شرایط منحصر به فرد خود ، راه حل هایی مخصوص خود دریافت خواهید کرد و هیچ گونه ابهامی برای شما باقی نمیگذارند . مشاوران متخصص ما در مرکز مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه دانش می تواند بهترین پاسخ ها را در کوتاه ترین زمان ممکن در زمینه مراحل معافیت خدمت سربازی ، ضوابط و مقررات معافیت موارد خاص ، ضوابط و مقررات معافیت کفالت و … در اختیار شما عزیزان قرار دهند .


برای مشاوره در زمینه  ضوابط و مقررات معافیت کفالت

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه :

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.